• У форума будет новый домен? Да, мы далеко уже не только игровой форум Подробнее...
Иконка ресурса

Marquee 1.0

Нет прав для скачивания
Этот плагин позволяет отправлять бегущий текст для некоторых игроков.
Этот плагин позволяет отправлять бегущий текст для некоторых игроков.
Текст будет бежать с права налево.
Видео подобного на евентскрипт.
http://www.youtube.com/watch?v=2r3BB_euX58

Оригинал

Для разработчиков:
/**
 * Starts a marquee on a list of clients.
 *
 * @param clients        An array of clients to send to.
 * @param numClients    Number of players in the array.
 * @param message        The message to display.
 * @param intercept        Stop any currently running marquee and start this one.
 * @return                True if started, false otherwise.
 */
native bool:Marquee_Start(const clients[], numClients, const String:message[], bool:intercept=true);
 
/**
 * Starts a marquee on a client.
 *
 * @param client        The client to send the panel to.
 * @param message        The message to display.
 * @param intercept        Stop any currently running marquee and start this one.
 * @return                True if started, false otherwise.
 */
native bool:Marquee_StartOne(client, const String:message[], bool:intercept=true);

/**
 * Starts a marquee on all clients.
 *
 * @param message        The message to display.
 * @param intercept        Stop any currently running marquee and start this one.
 * @return                True if started, false otherwise.
 */
native bool:Marquee_StartAll(const String:message[], bool:intercept=true);

/**
 * Stops the marquee currently running on a client.
 *
 * @param client        The client to stop the marquee from.
 * @noreturn
 */
native Marquee_Stop(client);

/**
 * Checks, whether a client is currently watching a marquee.
 *
 * @param client        The client to check.
 * @return                True if he's watching a marquee, false otherwise.
 */
native bool:Marquee_IsRunning(client);

/**
 * Called when a marquee message is about to start on a client.
 *
 * @param client            Client index of player to send to.
 * @param sMessage            Message to send.
 * @return                    Action to handle the message.
 */
forward Action:Marquee_OnStart(client, const String:sMessage[]);
Команды
sm_marquee <#userid|steamid|name> "text"
Не забудте поставить кавычки в тексте.
Автор
hirowatch
Скачивания
0
Просмотры
167
Первый выпуск
Обновление
Оценка
0.00 звёзд 0 оценок

Другие ресурсы пользователя hirowatch

Сверху